lördag 27 mars 2010

Åska?

Jaha, då säger folk att det åskat idag.
Pauline Karlsson har totalt missat det och jag som tycker det är det mysigaste som finns .. Så himla besviken är jag nu!!

Igår fixade jag och Fredde balkongen så vi kan sitta ute och mysa lite =) Härligt.
På kvällen åt jag och Fredde Tacos! Mumma!!!!
Sen kom Anna en sväng och vi spelade lite kort och hade trevligt.

Somnade runt 3 tiden inatt och steg upp tidigt idag.. Kan säga att jag är ganska sliten...

Idag händer väl inte så mycket antar jag.. Tycker aldrig att det händer ngt längre. Så trist! Ingen som hör av sig och vill umgås.

Fick kommentaren idag att "vi festade igår så jag antog att du inte ville me" tack för den.. Tydligen när man är gravid så kan man inte umgås med folk för att man måste vara nykter..
Ska komma ihåg detta....

Så jävla trött på människor som beter sig så.

Det finns ju folk med som inte tänker på det men har förändrats totalt.
Ska säga upp kontakten nu med vissa har jag bestämt.

Tacka vet jag mina riktiga vänner som hör av sig och ser till att allt är som vanligt.

Inte som ger en kryptiska texter eller liknande och tror att man ska fatta att de inte har tid med en.

JAG SKITER I VILKET! allt kretsar inte kring dig. Det kanske har gjort för att vi har varit bästa vänner men nu ser jag dig inte som en sådan.

Nu ska jag fixa här hemma!

ÄLSKAR min Fredrik, min familj och mina underbara vänner som finns där ALLTID!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar