torsdag 25 mars 2010

Bus!!!

Hej hej!!

Igår hände det inte så mycket så jag skippade att skriva..

Idag har man busat rejält =)

http://sverigesradio.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=2276775&BroadcastDate=&IsBlock=

Lyssna på 09:30 -> ca 3:30 min in =)

Älskar min pappa =)

Efter detta så städade jag av lägenheten och sen blev det tripp till Karlskrona där jag träffade Camilla och Sara. Optikern hade jag tid till vid 12 och ska ha glasögon.
Efter optikern tog jag och Camilla en fika.
När vi hade fikat färdigt körde jag ut till Lyckeby och lämnade henne och sen blev det hem en sväng och hämtade upp Pheobe och körde ner till mamma och pappa och grillade och mös lite..

Fredde har bara suttit med Wii hela dagen och jag orkade inte sitta inne en fin dag som denna.

Nu är jag hemma igen och ska ha mys i soffan till Criminal Minds ikväll.

Men först ska man städa av efter slarv pelle så här blir fint igen..

Puss o hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar