söndag 21 mars 2010

Helgen 19-21/3

Helgen har varit okej.
I fredags va jag och Fredde nere hos Ann och Stefan en snabbis sen blev det hem och laga tacos och se "så ska de låta".. Åh, så gott det va!

Igår (lördag) så åkte vi ner till Ann och Stefan vid 14:00 för gubbarna skulle sätta in billjud i Stefans bil. Så jag och Ann umgick och lekte lite med barnen.
Blev även grillat på eftermiddagen med korv i bröd och potatis sallad.
Vid 20:30 körde vi bort till pappa och mamma och hämtade Pheobe som pappa hade passat under dagen och Tezz hade varit med oss.
Efter det körde vi hem och kollade på en Beck film som gick på tv4+ ..
Sen va jag så trött att sängen bara skrek efter mig =)

Idag steg jag upp ganska tidigt.
Har inte sovit så gott då man haft en hostande sambo brevid sig i sängen.
Doktorn imorgon för herr Eriksson annars blir jag arg!
Åt frukost och körde ner till Hoby till mamma och pappa och städade bilen.
Pheobe va med mig där nere och Tezz va hemma hos husse.
Pheobe och föräldranas hund Skrållan sprang runt lite och busade på deras gräsmatta undertiden pappa fixade i trädgården och jag städade bilen. Tog flera flera timmar.
Ska städa den lite oftare nu så att den inte hinner förfalla så och att allt som grott in under vintern försvinner.
När jag kom hem så fortsatte jag med hemmet och diskade, dammsög och torkade golven.
Så idag känner jag att jag fått mycket gjort.

Ikväll blir det dusch som gäller och sen krypa ner i ren bäddad säng.'

Jag har börjat undra lite om man blivit gammal???
Har inte varit iväg och gjort något skoj under en helg på säkert 3 månader nu.
Bara suttit hemma..
Kryss i taket att vi åkte till Ann och Stefan igår.
Längtar efter bilträffarna som startar snart!

Ha det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar