tisdag 13 april 2010

Min Pappa!!

Idag är det exakt 2 år sedan jag nästan förlorade pappa! Är så otroligt glad och tacksam att de kunde rädda livet på honom!
Pappa ringde och pratade om det innan idag och han erkände att det kändes tungt för honom idag och det förstår jag efter allt han gick igenom!!
Jag älskar min pappa och han är verkligen guld i mina ögon!

Har inte hunnit med och skriva här på ett tag! Men nu ska jag ta tag i det igen.

I Fredags va vi på bilträff i ystad! Himla trevligt tycker jag!

I Lördags va jag och Fredde hos Sara och Martin på myskväll med pizza och massa trevligt prat!

I Söndags kände jag bebis sparkar för första gången! Visst jag har kännt av lite "fjärilar i magen" innan och att det funnits något där men nu kände jag verkligen tre små boxningar innanför =) Så himla mys!
På eftermiddagen va vi på kalas för Andreas fyller år och fick smörgåstårta och på vägen hem sen ringer vi Martin och Sara för det är en härlig bilträff i Ronneby som vi åkte på =)

Denna veckan kommer nog inte bjuda på så mycket för min älskling jobbar grisvecka och jag är mesta dels hemma själv och då blir det mest slapp i soffan och mys med hundarna skulle jag tro =)


Vill åter igen skriva att jag älskar min pappa! Och alla ni som läser, Ta vara på tiden med nära och kära för det kan ta slut väldigt väldigt fort även om man inte vill tro det!

Kram Palle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar