tisdag 27 april 2010

Om jag bara.....

Mitt liv är egentligen perfekt!
Jag är tillsammans med killen i mitt liv!
Vi väntar vår guldklimp och har ett super förhållande!
Men om jag bara hade kunnat få ett fast arbete med en fast inkomst!
Är inte meningen att jag ska "leva på honom".
Vill så gärna hjälpa till med ekonomin mer än vad jag gör.
De få tusenlappar jag bidrar med är pinsamt!!
Är så rädd att vårt förhållande ska gå i kras pga detta =(
Mår skit dåligt!

Men vad ska jag göra! Försöker ju så gott jag kan!
Men ibland räcker inte det!

Nu ska jag iaf göra mig i ordning och ta disken och hundarna.

När min älskling kommer från jobbet vankas det middag och han kommer få en bamse kram och en stor blöt puss för att han är så underbar och står ut med mig!

Önskar bara jag kunde göra mer för honom!

Kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar