onsdag 21 juli 2010

21/7 2010

Herregud vad tiden går! Tycker inte att det va så längesen jag skrev här men det är ju flera månader sen!

Massor har ju då givetvis hänt men när och så är ju inte så lätt att komma ihåg!

Jag har blivit faster igen iaf! Till världens sötaste Lova-li!

Nu går man i väntans tider på att Tina och Andreas ska få sin lilla guldklimp så det är min tur sen!

Jag och Fredde längtar så enormt!! Tänk att vi ska snart bli föräldrar på riktigt! Är så himla overkligt men snaaaaart kommer vi vara en liten egen familj!
Bara 32 dagar kvar till BF!

Just nu ligger min älskling och sover efter att han har jobbat natten!
Ska väcka honom vid 3! Då ska jag laga stuvade mackaroner och stekt falukorv! Ska bli så gott!

En sak till har hänt som jag vill ta upp och det är att min älskling kidnappade mig förra Onsdagen och körde till Öland! Så himla mysig överraskning!
Vi va och körde runt lite! Hamnade på Ekerums camping och badade hundarna, sen körde vi till Mölltorps camping och spelade lite mini golf! Efter Fredde hade vunnit över mig där så blev det Kalmar och mat på Kalmar Grillen! Underbart gott! Hade en helt underbar dag med min älskling!

Nu sitter jag och skriver min födelseplan om hur jag vill ha det, men det är ju inte så lätt att veta eftersom jag aldrig gjort det innan.

Jag älskar mitt hjärta över allt annat! Han är det mest underbaraste pojkvän man kan ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar