lördag 8 maj 2010

Lördag 8/5

Idag sitter man bara hemma och glor. Skulle egentligen jobbat kvällen idag men har så sjukt ont i magen! Min älskling jobbar 7-19 och det är fruktansvärt drygt att sitta och vänta och längta tills han ska komma hem.

Har precis lindat om Pheobes tass nu, inte det lättaste att göra själv. Och speciellt inte när DAMP hunden Tezz sitter nedanför och gnäller för att hon tror att jag ger Pheobe massa gott uppe på bordet..

Idag har jag en lugn bebis i magen.. Inte känt av någonting idag.. Bara sover och sover... Igår kväll höll den låda hela tiden =)

När vi va hos barnmorskan i torsdags så visade hjärtljuden på 154 så man kan ju undra om det är flicka eller pojke...

Nu ska jag se om jag lyckas äta något sen ev. sova en stund..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar